Jak skuteczne są reklamy na autach

Żyjemy w świecie, w którym reklama jest wszechobecna. Spoty lecą w radiu i telewizji, idąc ulicami widzimy banery i telebimy. Nawet na samochodach i autobusach można dojrzeć zachęty do korzystania z sług i produktów różnych firm. Na ile jest to skuteczne?

Świetny sposób na reklamę – oklejenie samochodu

reklama na samochodach - cenaWszystko zależy od tego co i w jaki sposób reklamujemy. Prawda jest taka, że jeśli wszystko dobrze rozplanujemy, bardzo opłaci nam się reklama na samochodach – cena jest znacznie niższa niż w przypadku innych form reklamy, a przekaz można zawrzeć taki sam. Samochody rzucają się w oczy – zwłaszcza te pomalowane i oklejone. Ile razy kierowcy stojąc w korku błądzą oczami po innych autach. Jeśli ich wzrok padnie na samochód na którym jest reklama, jest szansa, że w jego głowie zostanie chęć do zapoznania się z konkretnym produktem. Nie inaczej jest w przypadku reklam rozmieszczonych na autobusach. Jeśli ktoś codziennie jeździ do pracy autobusem, na którym naklejona jest reklama danej firmy, to przekaz powoli wbija się do głowy. Reklama na samochodach i autobusach może być równie skuteczna co ta odtwarzana w telewizji. Ma co prawda mniejszy zasięg, ale za to na pewno nie zginie w tłumie innych reklam. Oklejonych samochodów reklamujących firmy jest póki co na tyle mało, że skutecznie wyróżniają się z tłumu i tym samym zwiększają swoje szanse na to, że ktoś je dostrzeże. To jest z kolei najważniejsze w reklamie. Jeśli zaś okleimy samochód w taki sposób, że zainteresujemy obserwatorów, to sukces mamy w kieszeni.

Oklejanie aut to doskonały sposób na reklamę swojej firmy. Biorąc pod uwagę wszystkie za i przeciw ciężko jest znaleźć tutaj słabe punkty. Koszt tego rodzaju reklamy jest na tyle mały, że już kilku klientów przyciągniętych reklamą sprawi, że inwestycja się zwróci. Później liczy się już tylko czysty zysk.