Nietypowy format ulotki

Ulotki reklamowe w formacie A6 były dla naszej firmy czymś zupełnie nowym. Stwierdziliśmy jednak, że produkcja takiej ulotki nie będzie się za wiele różnić ze względu, że drukarnia którą wybraliśmy jedynie musiała przestawić odpowiednie ustawienia w drukarce cyfrowej, aby ulotka była wydrukowana właśnie w takim formacie.

Różny format ulotek

projektowanie ulotek reklamowych A6

Wiedzieliśmy, że format ten jest dość nietypowy, dlatego właśnie postanowiliśmy w niego zainwestować. Klienci przywykli do formatów A5, czy może nawet A4 dlatego też widząc taki format na pewno zwrócą na niego uwagę oraz na reklamę, która będzie umieszczona na ulotce. Projektowanie takich ulotek też nie jest o wiele bardziej kosztowna z tego względu, że jest nieco mniejsza, niż format A5, dlatego też potrzebne będzie mniej pomysłów na grafikę oraz samej pracy grafika. Projektowanie ulotek reklamowych A6 zleciliśmy naszemu znajomemu, który posiadał w tym duże doświadczenie, gdyż pracował kilka lat w dużej agencji reklamowej i o ulotkach reklamowych wiedział wszystko. My jedynie dostarczyliśmy tekst na reklamy oraz kilka danych kontaktowych i promocji dla klientów i oczekiwaliśmy od grafika, że wszystkie te informacje zostaną umieszczone w odpowiedni sposób na ulotce w formacie A6. Zaprojektowanie takiej ulotki było dla niego proste i uwinął się dosłownie w kilkanaście minut. Teraz zostało tylko skontaktować się z dobrą drukarnią, która wydrukuje dla nas te ulotki w takim formacie. Zatrudniliśmy nawet pracownika, który będzie odpowiedzialny za wręczanie ulotek reklamowych na ulicy, gdyż to właśnie tam spotyka się najwięcej osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane naszymi produktami.

Projekt graficzny był na tyle interesujący, że ulotka w formacie A sześć rzucała się w oczy, a klienci chętnie będą ją brać do ręki i zapoznawali się z tym, co jest na niej napisane. Różnorodne ulotki ciągle działają na klientów i przyczyniają się do wzrostu zainteresowania.