Skuteczny Trec CM3 – jak suplementować?

 

Kiedy najlepiej jest zażywać kreatynę? Oto pytanie, które dość często rodzi się wśród ludzi zażywających ją jako suplement diety. Producenci najczęściej polecają zażywać jedną porcję po przebudzeniu, a drugą zaraz przed snem. Ale czy wszystko na pewno jest tak proste? Ludzki organizm wciąż jest dość dużą zagadką, dlatego nic nie powinniśmy przyjmować na wiarę.

W jakich porach dnia suplementować Trec CM3?

skuteczny Trec CM3Zacznę od szybkiego wyjaśnienia, czym jest ten suplement. Jest to jabłczan trikreatyny, czyli mieszanka kreatyny z kwasem jabłkowym. Ma on większą rozpuszczalność, odporność w kwaśnym środowisku żołądka i lepszą przyswajalność od klasycznego monohydratu. Ten konkretny suplement jest w formie prostych kapsułek, dlatego nie ma większego kłopotu by wybrać odpowiednią porę zażywania. Tak więc kiedy najlepiej jest zażyć kreatynę? Producent zaleca zażywanie dwóch kapsułek zaraz po przebudzeniu, jednej przed i jednej po treningu. W dni nietreningowe natomiast zalecane jest zażycie dwóch rano i dwóch przed snem. W obu przypadkach poranna porcja powinna być wspomagana dodatkowo białkiem i węglowodanami, przez co skuteczny Trec CM3 będzie jeszcze lepiej przyswajalny. W dni treningowe osobiście poleciłbym zażywanie dwóch tabletek po treningu, gdyż zaraz po wysiłku organizm lepiej przyswaja wszystkie dostarczane mu elementy. Mimo wszystko podawanie polecone przez producenta jest dobrą alternatywą dla typowego już porcjowania kreatyny i w pewnym stopniu potrzebnym powiewem świeżości.

Tak więc należy pamiętać – najlepiej zażywać kreatynę po przebudzeniu i chwilę po treningu, gdy możliwości przyswajania naszego organizmu są na najwyższym poziomie. Zawsze trzeba również pamiętać o popiciu dawki odpowiednią ilością wody podaną na opakowaniu!